Forumet er oppdatert og reCAPTCHA er på plass for å redusere spam
Litt utvidet info om hvordan skrive en søknad:Disse feltene skal du fylle ut:Hva heter du på serveren?Når begynte du å spille på serveren?Hvorfor begynte du på serveren? (Formål)Hvorfor vil du bli VIP?Hvorfor synes du at du skal bli VIP?Hva har du bidratt med for serveren? (Byggverk etc. - Vi steller ikke dette som krav, men det er jo interresant å vite )Kjenner du noen andre som spiller på serveren?Litt om deg selv?Og nederst i søknaden din, skal du skrive disse linjene:Jeg har lest alle reglene og samtykker at jeg aldri skal bryte dem.Jeg samtykker at jeg skal vise hensyn, og ikke ødelegge eller stjele.Jeg samtykker at jeg ikke skal snakke stygt til/om noen, og at jeg ikke skal slenge dritt.Jeg samtykker også at jeg skal høre på operatorene og administratorene, og jeg skal ikke spamme ned forumet eller chatten.Jeg samtykker at jeg kan norsk folkeskikk.Etter at du har skrevet søknaden, kan du presentere deg selv i tråden "Presentasjon av Spillere", om du vil.Du skal ikke dele personopplysninger du ikke føler deg komfortabel med å dele. Ingen skal presse deg til å gi bort personopplysninger!
Jeg har spilt på serveren i 3 eller 2 måneder . Jeg skal hjelpe folk med setwarp. jeg har vært op på 2 server og en server har jeg vært admin. Jeg kan reglene .Og vet hvordan jeg skal oppføre meg.